12 תשובות
ממש עצוב לי לשמוע! גם אני לפני 4 שנים איבדתי אח! קבל חיבוק ממני!
מתי זה קרה?
מתי זה קרה?
שואל השאלה:
תודה:) וזה קרה לפני שבוע
ואני משתתף בצערך
תודה:) וזה קרה לפני שבוע
ואני משתתף בצערך
אנונימי
משתתפת לצערך!
ולצערינו.. כנראה שלא נדע את התשובה על ההמצאה מעולם..
ולצערינו.. כנראה שלא נדע את התשובה על ההמצאה מעולם..
זה באמת לא קל! וזה ממש ממש טרי! תרשה לעצמך לבכות ולשחרר ולשחרר ותספר לאנשים הקרובים- תדבר על אמא ותספר מה אתה מרגיש! ככה זה הכי טוב להתמודד עם זה שלא תרגיש לבד!
ואם תרצה תוכל לדבר איתי בכיף!
ואם תרצה תוכל לדבר איתי בכיף!
שבוע זה באמת טרי וכואב..
אני בטוח שהיא הייתה שמחה לראות אותך קם ובונה את עצמך מתוך הכאב.
שלא תדע עוד צער לעולם.
אני בטוח שהיא הייתה שמחה לראות אותך קם ובונה את עצמך מתוך הכאב.
שלא תדע עוד צער לעולם.
זה לא הגיוני... תאר לך שהבן שלך מגיע אליך מהעתַיד ומספר שהתגעגע אליך
מצטער לשמוע. לצערי אל העבר אין ביכולתינו לחזור. אבל אני כן יכול לאחל לך שלא תדע עוד צער. מקווה שאמא שלך הגיעה למקום טוב יותר.
אנו נותרים רק עם הזכרונות. אני אבדתי אמא לפני חצי שנה ואבא לפני 10 שנים ואני בן יחיד. צריך מכאן להתחזק ולהמשיך הלאה ולהקים משפחה חדשה שתמשיך את מחזוריות החיים.
אנונימי
עצוב לשמוע משתתף בצערך ובצער המשפחה מחבק אותך ומחזק אותך
גם אני איבדתי את אמא שלי לפני כמה חודשים היא נפטרה ממחלת סוכרת ואני ראיתי
את אמא שלי באותו בוקר שהיא מתה בעיניים שלי ראיתי את
אמא שלי מתה ושאין לה דופק כל הפנים והצוואר שלה הכל היה סימנים כחולים כל הפה שלה היה עקום יש לי טראומה עכשיו לכל החיים הבעיה של אמא שלי שהיא לא טיפלה בעצמה והזניחה את מחלת הסוכרת עד שהמצב התדרדר למוות נשארתי רק עם אבא שלי ועם אחותי יש לי אח גדול שאני לא בקשר איתו והמשפחה שלנו שונאת אותו אני לא אומר שאני במצב יותר גרוע משלך גם אני מתגעגע לאמא שלי מאוד ובוכה עליה המון וגם יש לי טראומה מכל המראות הלא נעימים האלו אם אתה רוצה לשרוד כמוני במצב כזה זה רק להתמודד עם המצבלהקים משפחה חדשה ולהמשיך בשגרת חיים עד כמה שאפשר למרות שאני לא מכיר אותך אתה ממש מסכן כואב לי עליך מאחל לך הרבה בריאות שבוע נפלא ושלא תדע עוד צער רק מלקרוא את השאלה שלך אני בוכה עכשיו
גם אני איבדתי את אמא שלי לפני כמה חודשים היא נפטרה ממחלת סוכרת ואני ראיתי
את אמא שלי באותו בוקר שהיא מתה בעיניים שלי ראיתי את
אמא שלי מתה ושאין לה דופק כל הפנים והצוואר שלה הכל היה סימנים כחולים כל הפה שלה היה עקום יש לי טראומה עכשיו לכל החיים הבעיה של אמא שלי שהיא לא טיפלה בעצמה והזניחה את מחלת הסוכרת עד שהמצב התדרדר למוות נשארתי רק עם אבא שלי ועם אחותי יש לי אח גדול שאני לא בקשר איתו והמשפחה שלנו שונאת אותו אני לא אומר שאני במצב יותר גרוע משלך גם אני מתגעגע לאמא שלי מאוד ובוכה עליה המון וגם יש לי טראומה מכל המראות הלא נעימים האלו אם אתה רוצה לשרוד כמוני במצב כזה זה רק להתמודד עם המצבלהקים משפחה חדשה ולהמשיך בשגרת חיים עד כמה שאפשר למרות שאני לא מכיר אותך אתה ממש מסכן כואב לי עליך מאחל לך הרבה בריאות שבוע נפלא ושלא תדע עוד צער רק מלקרוא את השאלה שלך אני בוכה עכשיו
אלון
שואל השאלה:
תודה! ואני גם משתתף בצערך זה נשצע ממש לא קל מה שרשמת
הבעיה אצלי שאני מתפלל 3 פעמים ביום ואני בקושי יכול לצאת מהעיר בגלל זה... זה משעמם ככה ובקושי אפשר לעשות משהו...
לא מבין בשביל מה אני חי בכלל.
תודה! ואני גם משתתף בצערך זה נשצע ממש לא קל מה שרשמת
הבעיה אצלי שאני מתפלל 3 פעמים ביום ואני בקושי יכול לצאת מהעיר בגלל זה... זה משעמם ככה ובקושי אפשר לעשות משהו...
לא מבין בשביל מה אני חי בכלל.
אנונימי
אני כל כך משתתפת בצערך.. לאבד אדם קרוב זה לא פשוט ולא קל... אין לי עצה טובה יותר מלהגיד לך שאני בטוחה שאמא שלך לא הייתה רוצה שתכנס לדיכאון ולא תצא מזה.. אני בטוחה שאמא שלך רוצה את ההכי טוב בשבילך. היא רוצה שתיהיה שמח ושתמשיך בחיים שלך..
להמשיך בחיים לא אומר לשכוח. אהבתי את אחת התגובות שמעליי שאמרה שהמכונת זמן הכי טובה היא המחשבה. תקשיב לה:)
גם אני חשבתי מספר פעמים על העניין האם בעתיד הרחוק יבנו מכונת זמן.. דיברתי עם חברה חכמה והיא אמרה לי שמבחינה טכנית- לא ניתן לקחת גוף חומרי ולהעביר אותו בדבר לא חומרי ולא מוחשי. תחשוב על זה שניה- הזמן הרי הוא משהו שבני האדם המציאו- לא ניתן לגעת בו ולא להרגיש. הוא לא מורכב מאטומים ולא משום חומר. אז כיצד ניתן לעבור דרכו?
מקווה שעזרתי לך להבין שמכאן צריך לעלות:)
בהצלחה בהמשך הדרך...
להמשיך בחיים לא אומר לשכוח. אהבתי את אחת התגובות שמעליי שאמרה שהמכונת זמן הכי טובה היא המחשבה. תקשיב לה:)
גם אני חשבתי מספר פעמים על העניין האם בעתיד הרחוק יבנו מכונת זמן.. דיברתי עם חברה חכמה והיא אמרה לי שמבחינה טכנית- לא ניתן לקחת גוף חומרי ולהעביר אותו בדבר לא חומרי ולא מוחשי. תחשוב על זה שניה- הזמן הרי הוא משהו שבני האדם המציאו- לא ניתן לגעת בו ולא להרגיש. הוא לא מורכב מאטומים ולא משום חומר. אז כיצד ניתן לעבור דרכו?
מקווה שעזרתי לך להבין שמכאן צריך לעלות:)
בהצלחה בהמשך הדרך...
היא לא מתה. היא עברה דירה.
אם תזכה בע"ה אחרי 120 תראה אותה בגן עדן
אם תזכה בע"ה אחרי 120 תראה אותה בגן עדן
אנונימי
באותו הנושא: