7 תשובות
שואל השאלה:
אני למשל חושבת שהוא יחזור.. אבל לא בתור עצמו p: (אם אתם מבינים.)
הוא מת, סוף סיפור.:' (
כן אני חושב שג'ון סנואו יחזור
אני מקווה שכן, הוא יכול לחזור בתור וויט וולקר, זאב, או שמליסנדרה תחייה אותו.. הוא הופיע בפוסטר של משחקי הכס אז נראה לי שזה רמז
נראלי שבצורת זאב, יש איפשהו סרטון ביוטיוב לפני 2-3 שנים, ששואלים אותו אם הוא היה יכול לבחור מה להיות בסדרה מה הוא היה בוחר? והוא ענה שהיה נחמד אם הוא יכל לשנות צורה ולהיות זאב מתישהו, הבמאי של הסדרה צחק ואמר אז בציניות " אל תחפשו פה שום ספויילרים, זה לא יקרה" והשחקן של ג'ון סנואו הצטער שהוא אמר את זה. אז תסיקי את המסקנות שלך, לפי דעתי הוא יחזור בתור זאב או משהו כזה.:)

צירפתי סרטון מקוצר בסוף.
מה השאלה פה? ברור! מההתחלה כשהוא מת ידעתי שהוא יחזור הדבר היחיד שלא ידעתי זה איך הוא הולך לחזור. גם היו כל כך הרבה סימנים לזה..
ובכלל אחרי הפרומו לעונה החדשה והפוסט של הפרומו אין כאן ספק.
הולי שיט אתם גורמים לי לחשוב על ספויילרים, מספיק הרסו לי את הסדרה כשאמרו לי כבר עוד לפני שצפיתי שהוא מת