התחברות
הרשמה
למה אתם נמצאים בסטיפס להכרויות או להעביר את הזמן או גם וגם?
4 בינואר 2016, 14:33
שאלות ותשובות
2 תשובות
להעביר את הזמן ולעזור לאנשים,
חח ממש לא היכרויות
ע
עַל כָּל פְּשָׁעִים
להעביר את הזמן, סטיפס הוא לא אתר הכרויות.
I
I BATMAN (לא איש תחת)
באותו הנושא:
אם כל משתמשי סטיפס היו נמצאים בכיתה אחת, איך לדעתכם הכיתה הייתה נראת?_.
חברים שלכם יודעים שאתם נמצאים בסטיפס?
מה היה קורה לדעתכם אם סטיפס היה אתר הכרויות?
יש אתרי הכרויות לנוער חוץ מסטיפס?
יש לי סטראטאפ מדהים ליוצרים של סטיפס- לפתוח עוד אתר שיקראו לו Stips Date כאילו שזה יהיה סטיפס הכרויות
אתם חושדים שמישהו שאתם מכירים נמצא בסטיפס?
יש כאן כאלה ש********כן******** נמצאים בקבוצות של סטיפס בוואצאפ?
למה הרבה אנשים מסתירים את זה שהם נמצאים בסטיפס?
אני נמצא פה בסטיפס לא הרבה זמן, אבל הבחנתי במשהו.
רק אני מפחדת עכשיו שההורים שלי נמצאים בסטיפס?
עם על כל פרח בסטיפס הייתם מקבלים שקל, הייתם נמצאים בסטיפס יותר?