3 תשובות
אל תנסי להבין כלום, כי זה רק חלום.
כנראה זה נובע מהפחד שלך, אבל אין לך ממה לפחד
זה רק חלום.
חששות שבלב. יכול להיות שהיום הולדת שלך קרב ואת מפחדת שישכחו. יכול להיות שאת פשוט מרגישה שלא שמים לב אליך מספיק ולכן החלום... יכול להיות שזה סתם משהו שאת לא רוצה שיקרה.

חלומות זה דברים שיש לנו בתת מודע דברים שאנחנו חווים ביום יום ואז בשינה הכל צף לנו, מהתת מודע-אל המודע.
גם דברים שאנחנו לא כל כך מודעים אליהם או יודעים על קיומם. (והם לא בהכרח נכונים)
אנונימית
את פשוט פוחדת כנראה שאף אחד לא יתייחס אליך ביום הולדת
יש גם את האופציה שזה סימן
תנסי לא להתייחס לזה כל כך