התחברות
הרשמה
אם ברגיל הטמפרטורה הרגילה שלי זה בין 35.5 ל 36.3 (כן זה תקין, שאלתי רופא) ועכשיו יש לי 37.8 ואני מרגישה זוועה, זה נחשב שאני חולה?
1 בינואר 2016, 17:09
מחלות
בריאות
2 תשובות
כן כי את מרגישה זוועה.
I
I am a beautiful girl
כן. באופן כללי לכל בן אדם חום גוף כזה זו התחלה של חום.
L
Lone