5 תשובות
אל תיתן לאחרים לקבוע מה אתה יכול לעשות ומה לא אם אתה רוצה משהו לך תשיג אותו
אנונימי
תמיד תהיה עצמך כי כל השאר כבר תפוסים
אז המוטו שלך הוא לא להמציא מוטו, למרות שכן המצאת.
ואז אתה אומר שלא תשתמש במוטו, ואתה לא משתמש בו כי אמרת שלא תמציא וכן המצאת.
אז בעצם, אתה *כן* משתמש במוטו שלך על ידי כך שאתה לא משתמש בו. או שטעיתי..
ולי אין מוטו. פשוט אין.
אנונימית
תהיה מסוג האנשים שהיית רוצה להכיר
"יום ללא חיוך הוא יום מבוזבז.", "תנסה להיות הקשת בענן של מישהו.".