6 תשובות
בכלל לא
לא ממש לא. כדאי לנסות
אני בתור בת אמרתי למישהו שאני אוהבת אותו והוא אמר שהוא לא אוהב אותי סבופו של דבר אנחנו חברים כיום.
לא, תמיד כדאי לנסות... אם לא תנסה לא תדע.

כן, עדיף לחכות למתי שאתם קצת יותר קרובים. אחרת יש סיכוי שתפתיע אותה והיא תירתע ממך, וכך תנעל כל דלת אפשרית שהיא תתאהב בך בעתיד.
זה ההפך הגמור מטעות... אלה שאומרים שזה טעות אני בטוחה שזה לאההגדרה הנכונה.. תכלס, אםהם לא היו אומרים זה תמיד היה נשאר ב 0% סיכוי שיקרה ואם אתה תגיד לה זה כבר עולה ל 50% סיכוי... אבלאתהאנרת שאתהלא בטוח אם היא מרגישה אליך משהו אז זה אפילו מעלה לך בעוד 25% סיכוי שיש מצב שתיהיו! אתה מפחד מדחייה, וזה לא טעות... אם תגיד לה יש מצב גדול שתזכה בה ויש סיכוי גם שלא, ואולי עכאב לך בהתחלה אבל אתה מהר מאוד תשתירר מזהבגללשהיא לא הייתה חברה שלך ואתה בכללי תדע כבר לצפות לעתיד טוב יותר... או שלא תגיד לה, תשאר אפס, אתה מוותר על הסיכוי ונותן לאגו לנהל לך את החיים.
אנונימית