התחברות
הרשמה
יש לי יום נוראי מחר בבית ספר וממש לא בא לי להגיע אז הצלחתי לשכנע את חברה שלי להבריז איתי מחר... אני חברה נוראית?
30 בדצמבר 2015, 20:51
חברים
יחסים
בחילה
בחילות
בריאות
כאבי בטן
4 תשובות
לא, הברזה זה דבר טוב
א
אנרגיה קינטית
לא
י
יודעת מה זה להיות עוד סתם אחת
ממש לא
ס
סמכו_עליי
את בסדר
זה חד פעמי אז זה בסדר
L
LVKRN