4 תשובות
נורמלי.
לגיטימי לגמרי.
אני גם הייתי מבקש, רופאים מפחידים אותי.
אני גם הייתי מבקש, רופאים מפחידים אותי.
ממש לא מוזר. יש טיפולים שיכולים לכאוב ואם גז צחוק יחליש את הכאב... קחי גז צחוק!
נורמלי לחלוטין.
אנונימית
באותו הנושא: