4 תשובות
נורמלי.
לגיטימי לגמרי.
אני גם הייתי מבקש, רופאים מפחידים אותי.
ממש לא מוזר. יש טיפולים שיכולים לכאוב ואם גז צחוק יחליש את הכאב... קחי גז צחוק!
נורמלי לחלוטין.
אנונימית