2 תשובות
אל תיפגעי, רוב האנשים לא נולדו עם נתונים של דוגמנים.
אם לא קיבלו אותך לסוכנות כנראה שאת לא מתאימה. פשוט תוותרי על זה.
ותנסי למצוא תחביב אחר, שיעסיק אותך.
אם לא קיבלו אותך לסוכנות כנראה שאת לא מתאימה. פשוט תוותרי על זה.
ותנסי למצוא תחביב אחר, שיעסיק אותך.
דוגמנות זה חרטה. לא מקבלים לפי המראה באמת. אל תתייחסי אליהם. הם לא מקבלים חכמות. הם מקבלים בנות שלא מבינות כלום ושלא עומדות על שלהם.
באותו הנושא: