4 תשובות
ניסית לכבות את הטלפון ולהדליק בחזרה?
אולי אין לך זיכרון/אינטרנט (אינטרנט איטי).
שואל השאלה:
יש לי 64 ג'יגה זיכרון זה לא הבעיה
אני על ויפי 100mb
וניסיתי לכבות ולהדליק לא הלך
יש לי 64 ג'יגה זיכרון זה לא הבעיה
אני על ויפי 100mb
וניסיתי לכבות ולהדליק לא הלך
אנונימי
תנסי למחוק כמה אפליקציות ולהוריד חדשה, אם זה עובד אחרי זה זה אומר שלא היה לך זיכרון..