3 תשובות
עדיין אין תשובה ברורה כי כחלון ואבי ניסנקורן עדיין מדברים וקובעים מה יקרה.
כן לא יהיו אוטובוסים אבל רק של אגד כמו כן רכבת ישראל גם כן לא תעבוד ונמל התעופה בן גוריון גם כן לא יעבוד
כן, אין תחבורה
אין אוטובוסים ורכבות, שובתים על השכר.