5 תשובות
מי שאמר שימין זה פרובוקציה הוא כנראה שמאלני שלא מסכים עם הדעות של הימנים
וחושב שהן נועדו כדי ליצור מלחמות בין אנשים.
אם את רוצה דגמא מהפוליטיקה אז בבקשה
השמאלנים עומדים עם מצלמות ליד חיילי צה"ל ומחכים לתגובות שלהם. ואז איזה אחד יחד עם ערבי פלישתנאי מתקרב לחייל תה"ל ומקלל אותו ומעצבן את החייל מעורר פרובוקציה ככה הערבי והחבר שלו מעצבנים את החיילי צה"ל עד שהחייל מגיב. בצילום שישודר ניראה חייל צה"ל מכה ( לא יורה )
את הערבי בלי לדעת למה
זו פרובוקציה.
שואל השאלה:
וכשאומרים שנגיד ימין (פוליטיקה) זה פרובוקציה, מה זאת אומרת..?
אנונימי
גירוי לשם קבלת תגובה.
ואז יאללה מכות.
זה שאת אומרת משהו מעצבן כדי לבחון את הבן אדם איך הוא יגיב...
אנשים שעושים פרובוקציות הם אנשים שאוהבים להשתעשע או ליצור מלחמות.