התחברות
הרשמה
עם אני במחזור ואני לוקחת כדור אדקס ואחרי זה שותה אלכוהול האם זה מסוכן?
21 בדצמבר 2015, 17:27
אלכוהול
מחזור
כאבי בטן
כאבים
תשובה אחת
אסור לקחת כדורים ולשתות!
יש בזה סיכון גבוהה מאוד!
n
noy70
באותו הנושא:
אם אני לקחתי כדור לעיקוב מחזור ואני רוצה לשתות אלכוהול זה מסוכן?
לקחתי כדור אדקס לכאבי מחזור, מותר לי אלכוהול?
אם אני שותה קוקטייל, אלכוהול מעורבב עם משהו, זה נחשב שאני שותה אלכוהול?
יש לי אפילפסיה ואני שותה כדורים, בכדורים רשום לא לשתות את הכדורים **עם** אלכוהול. אני רוצה לצאת עם חברות ולשתות, זה יהיה מסוכן?
שאלה עם אני שותה שלוש כדורי רתלין במקום אחת זה מסוכן אין שהטא או בסדר?
אם אני לוקחת כדור ואחרי בערך 3 שעות לוקחת עוד כדור מאותו הסוג, זה בסדר?
3 כדורי אדקס ביום זה מסוכן?
שתיית אלכוהול ונטילת כדורים - אני לוקחת כדורים של norethisterone האם מותר לשתות אלכוהול?
אני לוקחת 2 כדורים ביום של דפלט, השאלה שלי היא אם אפשר לא באופן יום יומי כמובן, בסופי שבוע לפעמים לשתות אלכוהול ואם נגיד ואני שותה, מה הסכנה בלקחת כדורים ולשתות אלכוהול
שתיית אלכוהול ונטילת ברזל - אם אני שותה כדורי ברזל, לאחר כמה שעות אני יכולה לשתות אלכוהול?
אם אני במחזור ואני לוקחת כדורי ברזל זה משפיע או משהו כזה?