4 תשובות
ב-23 (עוד יומיים) יתחילו להשתמש בשטרות החדשים של 200. השטרות הישנים יהיו תקפים לכמה שנים ועם הזמן יעלמו כמו שהשטרות של ה-50 נעלמו.
שואל השאלה:
מתי יחליפו את שאר השטרות?
מתי יחליפו את שאר השטרות?
אנונימית
זה לא עניין של יחליפו. לא יבואו אלייך לבית פקידים ממשרד הכלכלה ויגידו "תביאו לנו את כל שטרות ה-200 הישנים שיש לכם ובמקומם נביא לכם חדשים". פשוט יתחילו להפיץ את החדשים. תהיה איזושהי תקופה קצרה שבה גם הישנים וגם החדשים יהיו תקפים ועם הזמן רק החדשים יהיו בשימוש.
לגבי השטרות של ה-100 וה-20 עדיין אין תאריכים
באותו הנושא: