6 תשובות
בצד ימין של המסך יש אפשרויות ליד כל הכינויי וכל הסמרים וההתראות יש גם
סימןן שנקרא "סטיפס ל..." ואתה בוחר שזה יהיה או "נוער/ מבוגרים" אתה צריך ללחוץ על החץ הזה.. מקווה שעזתי:)
סימןן שנקרא "סטיפס ל..." ואתה בוחר שזה יהיה או "נוער/ מבוגרים" אתה צריך ללחוץ על החץ הזה.. מקווה שעזתי:)
*מסרים
חח התבלבלתי בצד שמאל של המסךxd
נראה לי שאי אפשר,
זה שאלות לכולם.
אבל אפשר לבחור בתגיות של השאלה
אנשים מבוגרים.
זה שאלות לכולם.
אבל אפשר לבחור בתגיות של השאלה
אנשים מבוגרים.
שואל השאלה:
אני מתכוון איך כותבים שאלה שתופיע בסטיפס למבוגרים.
אני מתכוון איך כותבים שאלה שתופיע בסטיפס למבוגרים.
אנונימי
בנימוס, עם מילים יחסית גבוהות, בלי שגיאות כתיב..?
באותו הנושא: