6 תשובות
בצד ימין של המסך יש אפשרויות ליד כל הכינויי וכל הסמרים וההתראות יש גם
סימןן שנקרא "סטיפס ל..." ואתה בוחר שזה יהיה או "נוער/ מבוגרים" אתה צריך ללחוץ על החץ הזה.. מקווה שעזתי:)
חח התבלבלתי בצד שמאל של המסךxd
נראה לי שאי אפשר,
זה שאלות לכולם.
אבל אפשר לבחור בתגיות של השאלה
אנשים מבוגרים.
שואל השאלה:
אני מתכוון איך כותבים שאלה שתופיע בסטיפס למבוגרים.
אנונימי
בנימוס, עם מילים יחסית גבוהות, בלי שגיאות כתיב..?