9 תשובות
לא אני באה לרוב עם טרינינג זה ממש נוח
לא זה בסך הכל בית ספר
לא:)
ממש לא..
אני פחות אוהבת לשים את כל הטרניג כי זה פחות מחמיא לי אז אני שמה רק את המכנסיים..
אבל זה ממש אבל ממש לא מתקרב לפאדיחה..
בבית ספר שלנו כולם כמעט לובשות טרניגים ובמיוחד בחורף.
אני פחות אוהבת לשים את כל הטרניג כי זה פחות מחמיא לי אז אני שמה רק את המכנסיים..
אבל זה ממש אבל ממש לא מתקרב לפאדיחה..
בבית ספר שלנו כולם כמעט לובשות טרניגים ובמיוחד בחורף.
למה פדיחה?
שימי מה שנןח לך. וטרנינג זה הכי טוב גם נוח וגם יפה
שימי מה שנןח לך. וטרנינג זה הכי טוב גם נוח וגם יפה
זה תלוי
אני לדוגמא מאוד חושבת ואכפת לי מה אחרים יגידו עלי אבל אני לא דוגמא בכללי אם זה נוח לך וכיף לך לא אמור להיות בעיה וגם יש כל מיני סוגי טרנינג יפים יש באמריקן איגל tnt
אני לדוגמא מאוד חושבת ואכפת לי מה אחרים יגידו עלי אבל אני לא דוגמא בכללי אם זה נוח לך וכיף לך לא אמור להיות בעיה וגם יש כל מיני סוגי טרנינג יפים יש באמריקן איגל tnt
לא
תלוי איזה טריניג אם הוא יפה ולא מצחיק אז מה פאדיחה בזה?
מעלף
מעלף
ממש לא
באותו הנושא: