3 תשובות
פעם היה אפשר, עכשיו כבר לא
אי אפשר לעשות יותר דברים שסתם בא לך לכתוב כמו למשל "באיזה חור במדבר" (כן ניסיתי בטיול השנתי0_0)
חייב שם של מקום
גם אני לא מצליחה, אני חושבת שזה עשה עדכון לזה שאי אפשר לשים מיקום עם השם שאתה בוחר.
אנונימית