5 תשובות
אז תוסיפי שם שני, ככה שאם ישאלו אותך איך קוראים לך תוכלי לבחור איזה שם להגיד
עוד שם.. ותבקשי לקרוא לך בשם שהוספת וככה למעשה יוצא שלא ביטלת את השם הקודם.. מקווה שעזרתי
נסי לראות בו את הדברים הטובים ולכ הפגומים
אם ככה, את צריכה להתמודד..
מה השם שלך? מסקרן..
גם אני ככה, אני כנראה משנה בגיל 18 אם זה יקרה
באותו הנושא: