4 תשובות
תאמת שבבני ברק מוכרים מאוד בזול
האמת פער המחירים עצום כדאי לקנות ברשת או בחו'ל
היי
אני לא מהמרכז אבל אני יכולה להמליץ לך לקנות דרך ebay. אנחנו קונים שם המון מארזים וערכות מיוחדות לאח שלי במחירים זולים (לפעמים בהפרשים של 200 שח כשמוצר עולה 500 שח) אפילו לגו שאין בארץ וכמובן שאפשר גם לקנות חלקים ספציפיים באיכות טובה מאוד (מוצר חדש)
אני לא מהמרכז אבל אני יכולה להמליץ לך לקנות דרך ebay. אנחנו קונים שם המון מארזים וערכות מיוחדות לאח שלי במחירים זולים (לפעמים בהפרשים של 200 שח כשמוצר עולה 500 שח) אפילו לגו שאין בארץ וכמובן שאפשר גם לקנות חלקים ספציפיים באיכות טובה מאוד (מוצר חדש)
באותו הנושא: