3 תשובות
ברור.. כמו שלבנות אכפת מהיופי של הבנים. אבל לדעתי הכי חשוב חיוך (:
כן. זה לא שמישהו שפחות יפה בעיני היא איכשהו פחות טובה, ואני כמובן שלא אתן לאנשים במודע יחס שונה לפי המראה שלהם, אבל אני מניח שזה דיי ברור שאם אני נמשך למישהי אז זה יגרום לי יותר להתעניין בה וליחס שלי אליה בכללי להיות שונה.
מעצבן אותי ששואלים שאלות כשהתשובה כבר ידועה מראש
באותו הנושא: