5 תשובות
אחרי היומיים האלה, יש סיכוי שתאכיל הרבה, ותעלי במשקל.
זה לא דרך לרדת בכל מקרה.
זה לא דרך לרדת בכל מקרה.
גם שזה לא בריא לך
אני ירדתי קילו ביום כיפור
רק קחי בחשבון שאם את צמה בשביל לרדת במשקל, אחרי היומיים את תאכלי כמו מטורפת.
ושלא נדבר על הסחרחורות והחולשה שמרגישים ביום השני
רק קחי בחשבון שאם את צמה בשביל לרדת במשקל, אחרי היומיים את תאכלי כמו מטורפת.
ושלא נדבר על הסחרחורות והחולשה שמרגישים ביום השני
זה לא בריא ולא מומלץ, את תרדי בערך 2 קילו
זה לא דרך נכונה להוריד במשקל