5 תשובות
סטיפס 2013 היה פצצה..
אנונימית
לפני שנתיים שהצטרפתי היה ממש כיף אבל עכשיו כבר לא
אנשים לא מפרגנים יותר, ממש לא בא לענות על אף שאלה. ולא חסרים כאן אנשים לא נחמדים
את האמת? אני לא הייתי פה פעם כאילו הצטרפתי לפני חודשיים..
אבל אני דיי בטוחה שסטיפס של פעם הוא לא סטיפס של עכשיו..
אתה מצפה לקבל פה תמיכה או אנשים שיבינו אותך אבל.. אין פה כאלה..
עצוב אבל נכון.