15 תשובות
תלוי מי בבית
כן גם אני
כי לרוב אני לבד בבית
אנונימית
זה לא נוח!
אני מסתובבת כל היום ערומה בבית
אנונימית
שאין אפחד בבית אני מרשה לעצמי
שהייתי קטנה בת11 הייתי ישנה עם תחתונים
עכשיו לא
יש בנות שמסתובבות עם תחתונים בבית
אנונימית
אני עם תחתונים וגוזיה חח אבל רק אם אני לבד בבית או משהו כזה, בישבילי זה מסוכן כי אי אפשר לנעול את הבית שלי
לא חושבת שבקור הזה מישהי מסתובבת עם תחתונים חח
אני הרןב לא עם תחתון רגיל.
אז לא מכבד
גם אבא שלי יהרוג אותי אם כן
בקור הזה איך אפשר
שואל השאלה:
אני כל הזמן עם תחתונים
וזה נע יותר לחוטיני לא ממש חוט אבל דולפין כזה
וכולם בבית..
זה בסדר?
אני חושבת שזה לא מכבד את אבא שלך ואחים שלך (אם יש לך אחים שהם בנים)
פשוט שימי מכנס את גם תיהי חולה בקור הזה חבל
שואל השאלה:
אני סתם לובשת.. כי זה נוח...
ואין לי אחים
ואני ככה בערך מגיל 12..
מסתובבת רק עם חוטיני כשכולם בבית?
או קיי..
למה את עושה את זה?