8 תשובות
רצח
זה הטלפון הכי טוב בעולם
זה הטלפון הכי טוב בעולם
לדעתי הוא מושלם
היה לי אותו ועכשיו החלפתי לשש אס לפני חודש בערך
היה לי אותו ועכשיו החלפתי לשש אס לפני חודש בערך
קטלני רצח
טלפון פצצה!
אנונימי
אין כמו אייפון יש לי אותו דבר כמו שלך
אין גם כמו הפלוס חח
אין גם כמו הפלוס חח
שואל השאלה:
היה לי גלקסי 5s
היה לי גלקסי 5s
אנונימית
אייפון הוא מדהיםץ
פלאפון טוב, מנסיון.
הכל מעולה.
פלאפון טוב, מנסיון.
הכל מעולה.
נתחיל בזה שזה פלאפון ענקי.
אבל גאלקסי 6 יותר טוב d:
אבל גאלקסי 6 יותר טוב d:
באותו הנושא: