10 תשובות
חח בערך בכל חג הם עושים את זה
דווקא נחמד מצידם
דווקא נחמד מצידם
רק בחנוכה מערכת סטיפס נזכרת בנו
אנונימי
כן, ציפיתי שאם אני אלחץ על זה זה יציג את כל המשתמשים או משהו ><
חח לא רק עכשיו
שמתי לב לזה ישר, זה מאוד לא משתלב עם הרקע אז זה בולט.
חחח כן, זה נחמד. גם שנה שעברה היה.
כן חחח (:
כן זה נחמד ^_^
שואל השאלה:
חח לא הייתי פה הרבה היום
חח לא הייתי פה הרבה היום
בוקר טוב.
באותו הנושא: