4 תשובות
היא לא פריקית ולא אימואית, היא הולכת על הסגנון הרוקיסטי הקל.
כי מה שהיא שרה זה בעצם רוק קל.
לא! היא הייתה רוקיסטית בגיל 17, כזאת ששמה ז על העולם. עכשיו היא נהייתה פחות צעקנית ויותר עדינה, אבל הא עדיין רוקיסטית. הסגנון שלה זה פאנק פופ ופאנק רוק.
היא מדהימה!
♥mrs.chandler
היא בצעירותה הייתה רוקרית מצליחה, ועכשיו היא קצת ירדה מהרוק הקל שהיא הייתה בו ועברה לסוג של פופ...
החכמה
אבריל ממש לא אימוית או פריקית.

יכול להיות שהיא הייתה בהתחלה קצת פריקית או the princess of punk, למרות שלטענתה היא לא punk בכלל.
החכמה