6 תשובות
מקווה מאוד שלא
למה את צריכה? אני מכירה כמה
אנונימית
אני צריכה עצות איך לעבור את חנוכה בלי לאכול סופגניות או לביבות וכאלה...
יש לי בלוג פרו אנה ואני אחרי שני אשפוזים.
נניח שכן.
נניח שכן.
אנונימית
שואל השאלה:
אני צריכה את זה בשביל לדרבן אחת השנייה ובשביל עצות.
אני צריכה את זה בשביל לדרבן אחת השנייה ובשביל עצות.
אנונימית
תשלחי לי הודעה בפרטי דקה