3 תשובות
אני קצת בטוחה ש"לסמוך" בצורה שהם מתכוונים זה לא איך שאתה חושב אלא מעבר לכך.
כי יש רמות...
רוב אלו שאומרים את זה לא באמת יודעים עד כמה זה קיצוני..
הייתה לי תקופ שהרגשתי ככה, ואז באמת לא סמכתי אפילו על הנהג אוטובוס
הייתי נוסע שם וכל הזמן מסתכל לראות שהכל מסתדר וער לכל מה שקורה סביבי...
רוב אלו שאומרים את זה לא באמת יודעים עד כמה זה קיצוני..
הייתה לי תקופ שהרגשתי ככה, ואז באמת לא סמכתי אפילו על הנהג אוטובוס
הייתי נוסע שם וכל הזמן מסתכל לראות שהכל מסתדר וער לכל מה שקורה סביבי...
זה שאנחנו נוסעים ליד מכונית או שמסיעים אותנו לא אומר שאנחנו סומכים עליהם אנחנו פשוט חיים כדי ליחיות לא חייב לסמוך על אנשים
אנונימית
באותו הנושא: