3 תשובות
אחי תשחרר יש הרבה בחורות
#האופטימי ^^^^^^
יש עוד הרבה דגים בים, אבל אם אתה לא מוכן לעזוב ולהשתחרר, אתה יכול לשלוח לה הודעה, יכול להיות שמשהו סתם יתפספס פה...
אם תשלח נגיד הודעה והיא תגיד שהיא לא מעוניינת, אז אל תילחם על זה, יכול להיות שהיא באמת לא מעוניינת, ואתה צריך ללמוד לשחרר ממנה ולחפש מישהי אחרת, שלא תגרום לך לסבול!
זה סתם הורס לך את המצב רוח ומכאיב לך על הנפש...
מקווה שעזרתי