23 תשובות
כל הרגעים.
אנונימית
שפרחות וערסים מתחילים לשיר, שהורגים אותי בסאמפ אפילו שכל הרעיון שם זה להרוג, שהחתול שלי ב-3 לפנות בוקר מתחיל לחטט לי בדברים בחדר וצריך להזיז אותו משם שאני עייפה מתה בקושי רואה...
אה ובית ספר כמובן
שאני מטיילת עם הכלבה שלי
היא הולכת למקום עם בוץ (בגלל הגשם)
ואני קוראת לה *שםבדוי* בואי לפה
היא מסתכלת עלי ולא זזה
אז אני צריכה ללכת בבוץ.
היא הולכת למקום עם בוץ (בגלל הגשם)
ואני קוראת לה *שםבדוי* בואי לפה
היא מסתכלת עלי ולא זזה
אז אני צריכה ללכת בבוץ.
שאני חייב להשתעל אבל יש דממה בכיתה
שהבטן שלי מקרקרת באמצע שיעור ושקט בכיתה.
שאני מתעטשת באמצע מחזור.
שמשקרים לי בפנים.
שאני מתעטשת באמצע מחזור.
שמשקרים לי בפנים.
שנגמר האוכל, שאין מי שיחבק אותי ויהיה איתי, אני מהטיפוסים שתמיד צריכים איתם מישהו...
שמישהו מדבר איתי וממש לא בא לי עליו
שאנשים מסריחים באים ומוחצים אותי באוטובוס
שמישהו יורק עלי תוך כדי שהוא מדבר
שמתנשאים/חשים
שאני רבה עם חבר/חברה
אבל בעיקר:
שמשקרים לי ואז אני מגלה שזה שקר אבל זה ששיקר משקר שהוא לא שיקר למרות שהוא שיקר את השקר ואז שוב שיקר שהוא לא שיקר. שקרן-__-
שאנשים מסריחים באים ומוחצים אותי באוטובוס
שמישהו יורק עלי תוך כדי שהוא מדבר
שמתנשאים/חשים
שאני רבה עם חבר/חברה
אבל בעיקר:
שמשקרים לי ואז אני מגלה שזה שקר אבל זה ששיקר משקר שהוא לא שיקר למרות שהוא שיקר את השקר ואז שוב שיקר שהוא לא שיקר. שקרן-__-
שהמחזור בא בהפתעה.. ושאני מתלכלכת והלך עלי ואין תחבושת...
שמשקרים אותי
שמעליבים אותי
שאני מרגישה חלשה
שלא מבינים אותי
שאני לא נותנת לעצמי להתאהב
שאנשים לא רואים את הדברים הטובים שבי
ששופטים אותי
שיש לי חקונים
שאנשים לא עונים לי
שאנשים לא עונים לי בווצאפ
שמשעם לי
שמשקרים אותי
שמעליבים אותי
שאני מרגישה חלשה
שלא מבינים אותי
שאני לא נותנת לעצמי להתאהב
שאנשים לא רואים את הדברים הטובים שבי
ששופטים אותי
שיש לי חקונים
שאנשים לא עונים לי
שאנשים לא עונים לי בווצאפ
שמשעם לי
אנונימית
שאני רואה מישהו שהכי לא בא לי לראות -_-
שפתאום עולה בי תחושת ריקנות ובדידות כזאת.
שאני מרגישה לחץ בבטן לפני משהו.
שאני מרגישה לחץ בבטן לפני משהו.
שאת מצליחה לעשות משהו 'מגניב' ואת אומרת למישהו להסתכל והוא לא מתסכל -_-
שאת באה לפתוח גליל נייר טואלט והוא נופל לך מהידיים ופורש לך שטיח אדום^^
יש עוד דברים אבל אלה בעיקר
שאת באה לפתוח גליל נייר טואלט והוא נופל לך מהידיים ופורש לך שטיח אדום^^
יש עוד דברים אבל אלה בעיקר
הרגעים שחיים בהם.
או יותר נכון, כל רגע בחיים.
כל החיים
מה שאני הכי שונאת זה שמורים מסוימים אומרים לי להגיד תשובה/להקריא בכיתה. אני פשוט שונאת את זה. -,-
ואהמ שמגיע המחזור.
ואהמ שמגיע המחזור.
אני לא שונאת רגעים ממש, רק מתאכזבת קשות, אבל מניחה שכשאני מצפה למשהו מיוחד כבר הרבה זמן ואז זה מתבטל משומקום, ולאהוב מישהו בצורה חד צדדית או לצאת המיטה בבוקר (או בכל זמן אחר)
אנונימית
שאני דופקת את הבוהן בשולחן.
שאת נותנת למישהו הכל!
והוא לא מעריך ובוחר במישהי אחרת למרות כל ההיסטוריה שלכם ביחד.
והוא לא מעריך ובוחר במישהי אחרת למרות כל ההיסטוריה שלכם ביחד.
שלא מבינים אותי
ורז מעמידים פנים שכן, כאלו שכן, ואז שמשקים בוגדים בי, כי לפני שנייה אמרו שמבינים אותי.
שמסתכלים עליך ואז שאת מחזירה, הוא כבר שכח, ואת עוד אחת בשבילו, והוא מרגש אז חש, אני במקרה.. חשבתי עליו הרבה רק בגלל מקרים שקו ויש לי, תורך לעשות להודות לאנשים שלא עושים לי רע, כי אני רגילה שכן, אז חלק זה לא אמיתי,
2 כלומר אני שונאת שאני נחזת במישהו, כדי להחזיק מעמד, כלומר להיות תלויה,
3, שאני אומרת משהו לא מבינים מילה, ואז מבינים אחרת
4, ושחושבים שפוגעים בי.. ואז שואלים אותי אם אני הם פודעים בי.. למשל השם מסובל את לא תעלבי אם השכח את השם שלך זה היה אחד מהם,, כאלו זה בסדר, אני אפילו זוכרת איך קוראים לך!
ורז מעמידים פנים שכן, כאלו שכן, ואז שמשקים בוגדים בי, כי לפני שנייה אמרו שמבינים אותי.
שמסתכלים עליך ואז שאת מחזירה, הוא כבר שכח, ואת עוד אחת בשבילו, והוא מרגש אז חש, אני במקרה.. חשבתי עליו הרבה רק בגלל מקרים שקו ויש לי, תורך לעשות להודות לאנשים שלא עושים לי רע, כי אני רגילה שכן, אז חלק זה לא אמיתי,
2 כלומר אני שונאת שאני נחזת במישהו, כדי להחזיק מעמד, כלומר להיות תלויה,
3, שאני אומרת משהו לא מבינים מילה, ואז מבינים אחרת
4, ושחושבים שפוגעים בי.. ואז שואלים אותי אם אני הם פודעים בי.. למשל השם מסובל את לא תעלבי אם השכח את השם שלך זה היה אחד מהם,, כאלו זה בסדר, אני אפילו זוכרת איך קוראים לך!
שברגע שתצפה לא יקרה כלום אבל כשאתה הכי בעולם אחר ולא חושב בכלל זה קורה..
אנונימית
שאני נכנסת לחדר ושוכחת מה אני רוצה,
שאני מנסה לנוח וכל העולם ואשתו מתקשרים,
לקום בימי ראשון..
שאני מנסה לנוח וכל העולם ואשתו מתקשרים,
לקום בימי ראשון..
כשאני מנסה להשקיט את המחשבות שלי אחרי יום ארוך ומתחילים לחפור לי
באותו הנושא: