2 תשובות
שואל השאלה:
רשמתי לה בווצאם ברכה ארוכה טזה אבל באינסטגרם בא לי לכתוב כזה:
מזל טוב בסט שליי, מאחלת לנו עוד המון שנים ביחד.
משהו כזה אבל מקורי
את אמורה לכתוב מהלב ולדעתי באינסטגרם לא צריך לכתוב ברכה מלאה תכתבי לה באינסטגרם מזל טוב וברכה מלאה בוואטסאפ או במקום אחר