8 תשובות
3500-1 הכל תלוי בכמה את קונה
אל תחפשי על מה לבזבז את הכסף,
תשמרי ותחסכי למתי שתראי משהו שאת באמת רוצה.
שואל השאלה:
יש כמה דברים מעניינים שאני רוצה
אנונימית
חחח גם את עשית ויזה נטענת? כי צריך למלאות תכרטיס ב250
AG4
שואל השאלה:
כן אבל תכלס אפשר לבזבז פחות ואז פשוט ללכת לדואר ולהוציא תכסף שנשאר
אנונימית
אה לא ידעתי אני לא הצלחתי להזמין מאיביי אז הזמנתי מאליי אקספרס
AG4
עדיף אלי אקספרס
באיביי חצי מהכסף עף לך על משלוחים
באלי אקספרס הרוב חינם
ותלוי מה את מחפשת
נ. ב לבדוק פידבקים כוכבים ואמינות של מוכר!
שואל השאלה:
אני קונה דברים שרשום פרי שיפינג. יעני משלוח חינם
אנונימית