13 תשובות
הוא יקבל אותה גם אם תמחקי
כן... זה כבר נשלח
כן, ההודעה נשלחה
ההודעה נשלחה..
אבוד לך זה כבר נשלח..
כן..
הוא יקבל. אין מה לעשות.
כן הוא יקבל
ההודעה תישלח:' (
הלוואי שהיה אפשר למחוק הודעות ווצאפ
הוא יקבל עדיין.
שלחת לו משהו עם השם שלו? כי את יכולה לרשום פשוט שזו טעות..
נישלח.. זה לא יעזור אם תימחקי או תנתקי את האינטרנט ואפילו אם תשביטי את הוואצאפ
באותו הנושא: