4 תשובות
אם היא באמת רוצה להצליח שתתחיל ללמוד בכוחות עצמה ולא דרכך, תגידי לה שתסכם בעצמה ככה היא תבין יותר את החומר ואם היא תתקשה תציעי לה עזרה, להסביר לה או משהו..
מה הבעיה באמת?-.

תגידי לה שעבדת על הסיכום הזה יחד עם המורה והשקעת בו, ושאת לא רוצה לתת אותו סתם ככה, וזה גם עדיף בשבילה- שתלמד לסכם לבד.
זה חשוב לבגרויות, ללמוד לסכם.
תגידי לה: זה לא בגלל שאני לא רוצה, פשוט אני לא בבית
אם לא בא לך לשלוח לך אל תעשי את זה, זכותך.