9 תשובות
כי היא זונה שמוכרת תגוף שלה לצפיות.
נערות טיפשות ובנים חרמנים.. לא חדש
אין צדק בעולם
לאיזה שיר?
שואל השאלה:
השחר החדש שלה.. יש בי אהבה הזה זה לא זנותי נראלי ושיר ממש יפה
אנונימית
למה לא לפרגן?
כי היא פאקינג קטינה שחושפת לגוף בשביל צפיות
שואל השאלה:
רשמתי שזה לא זנותי לתגובה הראשונה..
אני דווקא אהבתי השיר ולא חושבת שזה בעיה שלה זה מה שהסוכן שלה רצה שיראו..
אנונימית
שואל השאלה:
כל אחד והטעם שלו..
לדעתי הם יפים..
אנונימית
עזבו את איך שהיא מתלבשת וכל זה..
השירים שלה גרועים