2 תשובות
הכי גרוע שבעולם. תקני בארץ, אולי זה יקר אבל לפחות אמיתי!
הזמנתי, האיכות גרועה והנעל לא נוחה. לא מומלץ.
ואם את מזמינה מותג, תדעי שיגיע חיקוי.
ואם את מזמינה מותג, תדעי שיגיע חיקוי.
באותו הנושא: