2 תשובות
הכי גרוע שבעולם. תקני בארץ, אולי זה יקר אבל לפחות אמיתי!
הזמנתי, האיכות גרועה והנעל לא נוחה. לא מומלץ.
ואם את מזמינה מותג, תדעי שיגיע חיקוי.