9 תשובות
להצהיר בציבור שאת מאמינה בישו לא נקרא להתנצר.
נוצרים הם אחלה.
למה שזה לא יהיה בסדר? רוב העולם נוצרי. גם לא הבנתי מה הקטע של השאלה /:
כן
מבחינת היהדות את תמיד תשארי יהודיה כי ככה נולדת אבל זה בסדר
למה שזה לא יהיה בסדר?
בחירה שלך, אין שום סיבה שזה לא יהיה בסדר, איש איש באמונתו יחיה.. השאלה המתבקשת היא למה את לעזאזל שואלת אותנו אם זה בסדר? תעשי מה שטוב לך!
אני לא נוהג לשפוט אנשים עפ"י דתם מלבד המוסלמים שדתם אלימה ממילא.
אין לי בעיה עם נוצרים.
אין לי בעיה עם נוצרים.