3 תשובות
לא.. אני יותר גבוהה מרוב החברות שלי יש לי רק אולי אחת או שתיים שיותר גבוהות ממני וגם זה הבדל מאוד קטן... ביני לבין החברה הכי טובה שלי יש 10 סנטימטר.. אבל יש לי עוד חברות שיש ביננו הבדל דומה להבדל שלך ושל החבר שלך
מה אמור להיות מוזר בזה? יש אנשים גבוהים ונמוכים בעולם, גם באותו תחום גיל.
בכלל לא רוב החברים שלי גם נמוכים ממני במלא וזה לא מוזר