6 תשובות
מנסיון- לא כדאי כלל!
הרכב שברולט אבאו הוא תקלה אחת גדולה.
המנוע חלש מאוד - הרכב כבד= תצרוכת דלק גבוהה מאוד ביחס לגודל הרכב ולנפח המנוע.
הרכב זולל כמו נפח 2300.
יש המון תקלות בabs - נורת בקרה שנדלקת כמעט בכל עצירה.
מערכת בלימה לא הכי טובה.
המון תקלות בגיר אוטומט - בגרסה הזאת.
הרכב שברולט אבאו הוא תקלה אחת גדולה.
המנוע חלש מאוד - הרכב כבד= תצרוכת דלק גבוהה מאוד ביחס לגודל הרכב ולנפח המנוע.
הרכב זולל כמו נפח 2300.
יש המון תקלות בabs - נורת בקרה שנדלקת כמעט בכל עצירה.
מערכת בלימה לא הכי טובה.
המון תקלות בגיר אוטומט - בגרסה הזאת.
קודם כל "כל הפרטים הטכניים של מה עבר על הרכב ואיזה יד..."
זה הכי חשוב! זה ממש לא פרט טכני שולי..
אני לא הייתי קונה רכב יד 4 אחרי תאונה...
דבר שני, למה ללכת על אבאו מיושן כשיש סוניק שמחליפה אותה בענק! עם נפחי מנוע של 1400 או 1600 וכח סוס אדיר. תבדוק מחירים של סוניק.
אבאו ב10000 לא הייתי קונה.
אם אתה מחפש משהו זול וטוב תחפש יונדאי i10
זה הכי חשוב! זה ממש לא פרט טכני שולי..
אני לא הייתי קונה רכב יד 4 אחרי תאונה...
דבר שני, למה ללכת על אבאו מיושן כשיש סוניק שמחליפה אותה בענק! עם נפחי מנוע של 1400 או 1600 וכח סוס אדיר. תבדוק מחירים של סוניק.
אבאו ב10000 לא הייתי קונה.
אם אתה מחפש משהו זול וטוב תחפש יונדאי i10
שואל השאלה:
אתה ממליץ לי על רכב אבל לא אומר לי איזו שנה ומאיפה אני יכול להשיג אותו במחיר שציינתי, ובקשר לפרטיים הטכניים בוודאי שזה חשבו שאני לא יקנה את הרכב לפני שאני ידע מה עבר עליו. אבל זה כרגע לא רלוונטי לשאלה שלי כי גם עדיין לא בדקתי את הרכב אצל הבנאדם. אני יראה אותו רק בשבוע הבא וגם התכוונתי אם ביחס למחיר שלו הוא משתלם כי זה מחיר יחסית נמוך ממה שבדקתי לרכב של 2007 רוב הרכבים במחיר הזה ישנים מאוד.
אתה ממליץ לי על רכב אבל לא אומר לי איזו שנה ומאיפה אני יכול להשיג אותו במחיר שציינתי, ובקשר לפרטיים הטכניים בוודאי שזה חשבו שאני לא יקנה את הרכב לפני שאני ידע מה עבר עליו. אבל זה כרגע לא רלוונטי לשאלה שלי כי גם עדיין לא בדקתי את הרכב אצל הבנאדם. אני יראה אותו רק בשבוע הבא וגם התכוונתי אם ביחס למחיר שלו הוא משתלם כי זה מחיר יחסית נמוך ממה שבדקתי לרכב של 2007 רוב הרכבים במחיר הזה ישנים מאוד.
אנונימי
אל תיגע בזה.
שואל השאלה:
ביאסתם אותי לאללה אני האמת לא ממש מבין ברכבים אבל ממה שמצאתי זה היה נראה הרכב הכי חדש וטוב כי אני סהכ סטודנט תפרן והתקציב שלי מוגבל מכדי להיות בררן.
ביאסתם אותי לאללה אני האמת לא ממש מבין ברכבים אבל ממה שמצאתי זה היה נראה הרכב הכי חדש וטוב כי אני סהכ סטודנט תפרן והתקציב שלי מוגבל מכדי להיות בררן.
אנונימי
לי ולבעלי יש בדיוק את אותה שוורולט אבאו 2007
תשמע יש לנו אותו כבר שנה ובנתיים לא היו תקלות בכלל ובאופן כללי הוא משרת אותנו טוב עשינו איתו גם כמה נסיעות ארוכות מאוד והכל היה תקין (אנחנו יד 3)
לגבי המחיר זה מחיר טוב
אנחנו קנינו אותה ב 9000 (שזה היה מבן משפחה רחוק)
מקווה שעזרתי.
תשמע יש לנו אותו כבר שנה ובנתיים לא היו תקלות בכלל ובאופן כללי הוא משרת אותנו טוב עשינו איתו גם כמה נסיעות ארוכות מאוד והכל היה תקין (אנחנו יד 3)
לגבי המחיר זה מחיר טוב
אנחנו קנינו אותה ב 9000 (שזה היה מבן משפחה רחוק)
מקווה שעזרתי.
אנונימית
באותו הנושא: