4 תשובות
יש לך לחיים בסדר גמור אל תדברי שטויות.
הלחיים שלך בסדר גמור.
לא הבנתי מה זאת אומרת ''ישתנה ויהיה של אישה''? למה התכוונת? אם התכוונת שזה ישתנה אז יכול להיות שכן, גם איך שהן עכשיו זה בסדר.
זה נראה לי בסדר גמור, אני לא מבינה מה הבעיה בזה...
"ויהיה של אישה"
את אישה, כל אישה היא שונה, בתמונה יש לך לחיים חמודות אפילו, אם את רוצה להרזות בכללי פשוט תעשי כושר ותאכלי בריא.
כל אחת היא מיוחדת, אל תשווי את עצמך לאחרות.
E1