6 תשובות
מה הגובה והמשקל שלך?
הם אומרים את זה לטובתך.. מציאה לך ללכת לרופא דחוף.. כנראה את אנורקסית
כי את באמת רזה.. ועצה.. תפסיקי את זה, אני מכירה מלא כאלה וזה מחרפן זה מראה שהן מחפשות צומי ברמות
אולי כי את באמת רזה?
יש לך עיה פסיכולוגית שגם עם תיהי אנורקסית את תחשבי שאת שמנה יש את זה לדודה שלי
תלוי מה הרופא אומר הוא הריי מקצועי..
אם הרופא אומר לך שאת רזה אז תאמיני ותטפלי בזה:)
אם הרופא אומר לך שאת רזה אז תאמיני ותטפלי בזה:)
באותו הנושא: