תשובה אחת
כן.
לא חושב שאת צריכה לעשות 5 יחידות.
זה קשה מדי..
אני התחלתי מ5 בציון 92 והגעתי לציון סופי 40.
זה באמת קשה..
אם את ב4 יחידות מההתחלה תנסי לשפר את הציון ב4 לפני שאת עולה ל5..
לא חושב שאת צריכה לעשות 5 יחידות.
זה קשה מדי..
אני התחלתי מ5 בציון 92 והגעתי לציון סופי 40.
זה באמת קשה..
אם את ב4 יחידות מההתחלה תנסי לשפר את הציון ב4 לפני שאת עולה ל5..
באותו הנושא: