תשובה אחת
כן.
לא חושב שאת צריכה לעשות 5 יחידות.
זה קשה מדי..
אני התחלתי מ5 בציון 92 והגעתי לציון סופי 40.
זה באמת קשה..
אם את ב4 יחידות מההתחלה תנסי לשפר את הציון ב4 לפני שאת עולה ל5..
באותו הנושא: