7 תשובות
ממש לא מוזר.
כל הכבוד שאת ככה.. תלמדי אותי איך את עושה את זה (;
כל הכבוד שאת ככה.. תלמדי אותי איך את עושה את זה (;
הכי חשוב וטוב זה לעשות ככה.
לא. זה מאוד חשוב אהבה עצמית. באמת.
מקנא בך הלוואי והייתי אוהב את עצמי
לא, זה טוב שאת אוהבת את עצמך
ממש לא! הכי טוב לאהוב את עצמך!
אנונימית
לא, הכי חשוב מה שאת חושבת:)
באותו הנושא: