3 תשובות
גם לי נמאס לגמרי אי אפשר לברוח מהמציאות הזאת
מה קרה?
תספרי, אנסה לעזור
אנונימית
הרגשות מהסוג הזה עוברות עם הזמן.. גם לי קשה לפרט, אבל מצבי רוח ואי מצבי רוח זה דבר שמשתנה.