6 תשובות
שואל השאלה:
יפה תודה
אנונימי
בכיף
אני בטוח שתצליח כי הם די קלילים
תלמד ובהצלחה:)
vin
חבר שלי לומד שם אני יכולה לתת לך את המספר שלו
אנונימית
י"א
אבל זה לא קשור
הלכתי לשם בי'
הכניסה היא מט'
אבל המבחנים הם אותם מבחנים
vin
שואל השאלה:
איזה כיתה אתה אריאל?
אנונימי
תלמד על פי החומר שלהם באתר
אני עשיתי את זה והצלחתי לא רע
vin