6 תשובות
שואל השאלה:
יפה תודה
יפה תודה
אנונימי
בכיף
אני בטוח שתצליח כי הם די קלילים
תלמד ובהצלחה:)
אני בטוח שתצליח כי הם די קלילים
תלמד ובהצלחה:)
חבר שלי לומד שם אני יכולה לתת לך את המספר שלו
אנונימית
י"א
אבל זה לא קשור
הלכתי לשם בי'
הכניסה היא מט'
אבל המבחנים הם אותם מבחנים
אבל זה לא קשור
הלכתי לשם בי'
הכניסה היא מט'
אבל המבחנים הם אותם מבחנים
שואל השאלה:
איזה כיתה אתה אריאל?
איזה כיתה אתה אריאל?
אנונימי
תלמד על פי החומר שלהם באתר
אני עשיתי את זה והצלחתי לא רע
אני עשיתי את זה והצלחתי לא רע