4 תשובות
כן, אבל רק כשתדעי שזה ודאי. תני לזה לזרום עם הזמן.
אפשרי.
לא זה יכול להיות מסוכן
אני מציעה לך להתרחק. אהבה מהאינטרנט סתם בסוף פוגעת. אני הייתי בקשר עם מישהו מכאן כמעט שנתיים ובסוף ניתקתי קשר מבחירה כי ידעתי שזה בחיים לא יקרה -דיברנו לפני כמה חודשיים אבל זהו כבר אין קשר. באמת שעדיף להתרחק. קשרים כאלה הם כל כך.. נכון יפים אבל לא מציאותיים..
לילה טוב.
לילה טוב.
אנונימית
באותו הנושא: