2 תשובות
בגדול בכל גיל.. אבל יותא אופייני לקבל אותו מעל גיל 40.. (ושאלתי את אמא שלי שהא רופאה אז זה נכון.)
האית לי ידידה שנפטרה מסרטן השד בגיל 16
אנונימי
באותו הנושא: