3 תשובות
אם זה אייפוד 4 אז יש facetime..
ואפשר להוריד סקייפ וכאלה
ואפשר להוריד סקייפ וכאלה
לא אבל אם תתחברי לאינטרנט את יכולה לדבר בכל מיני אפקלציות שתורידי.. =_=
כן, אם יש לך viber