2 תשובות
כן הייתי רוצה שהוא ישלח ככה שאני אדע שאני לא היחידה שמעוניינת במשהו:) ופשוט לשלוח "היי" עם אמוג'י
אנונימית
תשלחי לו משהו כללי כמו היי ואם הוא יענה תתחילי שיחה, לא בתור שיחת אהבה, בתור שיחת ידידים ואז תתקרבי אליו יותר ויותר