2 תשובות
כן הייתי רוצה שהוא ישלח ככה שאני אדע שאני לא היחידה שמעוניינת במשהו:) ופשוט לשלוח "היי" עם אמוג'י
אנונימית
תשלחי לו משהו כללי כמו היי ואם הוא יענה תתחילי שיחה, לא בתור שיחת אהבה, בתור שיחת ידידים ואז תתקרבי אליו יותר ויותר
באותו הנושא: